Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Zgodnie z prawem konsumenckim klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny.

Konieczne jest jednak spełnienie określonych warunków:

  • należy poinformować nas o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie,
  • zwrot musi być wykonany w ciągu 14 dni od momentu odbioru zamówienia,
  • zakup został dokonany przez osobę fizyczną.

Zwrot lub wymiana możliwa jest tylko wtedy, gdy produkt nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i znajduje się w oryginalnym opakowaniu, które nie zostało uszkodzone w sposób trwały lub uniemożliwiający jego ponowne wykorzystanie.

Koszt przesyłki w przypadku zwrotu towaru ponosi kupujący.

Towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu można odesłać na adres:

ul. Przemysłowa 82, 32-765 Rzezawa

W przypadku stwierdzenia wady towaru klient ma prawo złożyć reklamację na podstawie rękojmi (zgodnie z Kodeksem cywilnym) lub, jeśli dotyczy – na podstawie gwarancji producenta. Aby rozpocząć proces reklamacji - konieczne jest wypełnienie formularza.

FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI