- <Strona główna >
- Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
Zgodnie z prawem konsumenckim klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny.
Konieczne jest jednak spełnienie określonych warunków:
- należy poinformować nas o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie,
- zwrot musi być wykonany w ciągu 14 dni od momentu odbioru zamówienia,
- zakup został dokonany przez osobę fizyczną.
Zwrot lub wymiana możliwa jest tylko wtedy, gdy produkt nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i znajduje się w oryginalnym opakowaniu, które nie zostało uszkodzone w sposób trwały lub uniemożliwiający jego ponowne wykorzystanie.
Koszt przesyłki w przypadku zwrotu towaru ponosi kupujący.
Towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu można odesłać na adres:
ul. Przemysłowa 82, 32-765 Rzezawa
W przypadku stwierdzenia wady towaru klient ma prawo złożyć reklamację na podstawie rękojmi (zgodnie z Kodeksem cywilnym) lub, jeśli dotyczy – na podstawie gwarancji producenta. Aby rozpocząć proces reklamacji - konieczne jest wypełnienie formularza.