FAQ

FAQ

Jak mogę znaleźć produkt w sklepie?

W przypadku zainteresowania konkretnym produktem wystarczy wpisać jego nazwę w okienko “Szukaj produktu”, znajdujące się w górnej części strony. Jest to jedna z możliwości wyszukania asortymentu. Drugim sposobem jest wybór odpowiedniej kategorii bezpośrednio na stronie głównej. Przechodząc w wybrany obszar, można znaleźć szerszą ofertę dostępnych w sklepie produktów.

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Złożenie zamówienia możliwe jest bezpośrednio na stronie konkretnego produktu. Wystarczy dodać go do koszyka i kontynuować swoje zakupy dalej lub zakończyć je i przejść do etapu płatności. Istnieje także opcja płatności za pobraniem lub odbioru osobistego. W takiej sytuacji zapłata za towar odbywa się przy jego odbiorze.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Naszym priorytetem jest szybka realizacja wszystkich zamówień. Dokładamy wszelkich starań, aby przesyłka wysyłana była tuż po zaksięgowaniu wpłaty. W przypadku opcji zamówienia za pobraniem lub z odbiorem osobistym - jego realizacja jest niemal natychmiastowa. Warto zauważyć jednak, że czas dostawy w dużej mierze zależny jest od firmy kurierskiej.

Czy istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia?

Zamówienia realizowane się tylko za pośrednictwem firm kurierskich.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Na każde złożone w naszym sklepie zamówienie istnieje możliwość wystawienia faktury VAT. Wystarczy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia i podać dane. Faktura VAT zostanie dostarczona wraz z produktem lub przesłana na maila.

Jakie są dane w przypadku płatności przelewem tradycyjnym?

ING Bank Śląski 66 1050 1445 1000 0092 6505 8132

TRADECRON MATLĘGA SPÓŁKA JAWNA Strzelecka 2 32-700 Bochnia